منتدى الأرانب للجميع
ماهو سعر الحمام اليوم بسرعة 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

ماهو سعر الحمام اليوم بسرعة Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
ماهو سعر الحمام اليوم بسرعة 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

ماهو سعر الحمام اليوم بسرعة Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

ماهو سعر الحمام اليوم بسرعة

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

16112012

تعاليق

احمد احمد سعد
30 جنيه لجوز الزغاليل البلدى
drkb
ياخ غالي اوي ده في الصعيد الحوز الكبير الل بيبيض ب30ج انا مش عارف بيغلا ليه
احمد احمد سعد
والله الاسعار دى انا جايبها من محل طيور
بس هو الحمام كدا دايما غالى

1005
drkb
شكرا
احمد احمد سعد
الشكر لله اخى الغالى
drkb
سؤال لو جيت اشتري حمام بلدي بيبيض اقول للراجل ايه عايز حمام عشار واعرف ازاي انو بيبيض وسوق الحمام راح غين اللي كان عند المحطة
oso
جوز الزغاليل بلدي ب 25
رومي ب45
احمد احمد سعد
لما تروح تشترى حمام بيبيض تقوله عايز حمام شغال مش عشار ونصيحه اشترى الحمام من اى واحد معرفه لان الحمام اللى فى السوق مش مضمون
اما بالنسبه للسوق انا معرفش هو فين بس هسألك عليه ان شاء الله
drkb
الف شكر
drkb
هوه في واحد عند المترو بس بعديه بشوية
يحيى الجامد
الحمام البلدى 40جنية والرومى ب230جنية والجوز الشغال اسمة قص بياض ومش اسمة عشار هوهيولد دة بيبيض والحمام من الاشياء الى على طول فى الطالع ودى اسعار هبلة دة انا لسة شارى جوز بسبع الف جنية
ابويوسف
محمد رسول الله
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى