منتدى الأرانب للجميع
اسعارالارنب اللحم 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اسعارالارنب اللحم Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
اسعارالارنب اللحم 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اسعارالارنب اللحم Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

اسعارالارنب اللحم

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

08012014
اسعارالارنب اللحم

باجماعه العلف غالي والعماله غاليه والادويه كل يوم بترفع والارنب سعره ثابت عايزين حل للسعر ده

تعاليق

bigman2050
والله عندك حق يا استاذى الفاضل
أبو شبل
شرفتنا فى المنتدى ياشيخ على
موضوع غلاء اسعار الخامات اتكلمنا فيه اكتر من مره ولم نتوصل لحل فما هى اقتراحاتك ؟
محمد طويله
وفى اعتقادى انها بدات تتزبط شويه الأيام دى
abosalma1
ربنا يوفق الجميع
ابو انس عبدالله الرفاعي
سعر 22 كويس
amerh641
يريت السعر يكون22 بجددا يكون ممتاز
shehata2020
أهلا بيك فى المنتدى العزيز
الفترة اللى جاية دى نهاية الصيام لدى الأخوة المسيحيين
ومحدش يتنازل عن سعر معقول
hasouna
يعنى السعر النهارده كام ياريت كل واحد يقولنا السعر عنده كام ممكن نحسب متوسط علشان محدش من التجار يغشنا انا عارف كل مكان وليه سعر بس اكيد الفروق مش هتبقى كبيره
yahyashahenn
السعر اليوم 21 لحم 018.5 استبعاد
عمروالسيد
فى مطروح السعر 25 ج
amerh641
انا بعت امبارح الخميس 6 3على 19.5 بالعفيه فى ديرب نجموكان التاجر بيتكلم فى 18.5 وبعدين 19
اشرف الطحان
توصلها للتاجر فى دمياط بعشرين للسمسار امام المزرعة تسعة عشر
أبو أياد
الجيزة 21.5
واكن يلزم على جميع المربيين على مستوى مصر بالأتحاد على سعر معين حتى يكون لنا وضع
hananeas.hananeas
مشكورين لهذا الموضوع أنا بعت 21 بس أنا كنت مش عايزة أبيع بالسعر ده ولكن التجار برغمونا على سعرهم هما ياريت نتكاتف ونقف على سعر معين ويزيد مع زيادة العلف
mahmoud2005
بصراحة سعر 22 هو اقل سعر للكيلو لان بصراحة احنا بنكلف كتير سواء علف او ادويه
ريكس
السعر عند بتاع الفراخ بالاسكندرية 27 جنية
mahmoud.eldeek
معلش سؤال ياجماعــة يعني إيه وزن اللحم ياريت فكرة مبسطة عن موضوع الأوزان المتعارف عليها في السوق
ابو حسين
بنى سويف 20
يحيى السندى
بشمهندس محمود : الاوزان التجارية او اللى يقبل عليها التاجر هى من 1.6- 2 كجم وهو عمر 60- 70 يوم تقريبا عند كثير من السلالات واما الاوزان الكبيرة تسمى استبعاد مثل الذكور والاناث المستبعدة من قطيع الانتاج وهى اقل سعر بيع من الاوزان السابقة وهذا ابتدا من 2.750 - 5 كجم والمتعارف عليه فى القار ان الفئه الاولى تسمى لحم والثانيه تسمى استبعاد
الامر يشبه الفراخ الى حد كبير يعنى فيه شامورت وامهات وخلافه
ossamaalghaali
شكرا جزيلا
احمدAHMED
25 للكيلو فى بنها ودا من وجه نظرى السعر المناسب
mohamed.ali
انا ببيع على 21 بالقاهرة بس انا حاسس ان كدا قليل والا السعر ده كدا طبيعي
mohamed.ali
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى: