منتدى الأرانب للجميع
الى  الاستاذ عبد السلام 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

الى  الاستاذ عبد السلام Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
الى  الاستاذ عبد السلام 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

الى  الاستاذ عبد السلام Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

الى الاستاذ عبد السلام

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

20072014
الى الاستاذ عبد السلام

السلام عليكم الاستاذ عبد السلام عيب اوى لما انسان يكلمك ومش ترد عليه دا اسمه قله تقدير للناس الى حواليك وشكرا وعلى العموم انا لما دخلت المنتدى اتعرف على ناس محترمه وبجد منتدى جميل بس عيب لما تتجاهل الى بيكلمك ولما الاستاذ عمر شكر ف عضو حضرتك زعلت احسن ان الاستاذ عمر يتجاهل احد

تعاليق

بلال
ممكن بعد أذنك طبعا يا أستاذ أمير
أعرف ايه الموضوع بالظبط
عبدالسلام عزت
انت يابنى تقصدنى انا ولاحد تانى انا اول مرة اعرف انك طلبت منى حاجة او وجهتلى سؤال ولا طلبت منى طلب ولا بعتلى رسالة ولا طلبتى على التليفون فية اية بالظبط بقى يعنى هى القاء تهم كدة من غير ما افهم جاجة انا مش فاهم حاجة من كلامك دة خالص انت كلمتنى امتا وفين ولا بعتلى رسالة وانا مردتش عليك ولا وجهت ليا سؤال فين وانا مردتش اوعى يكون فى موضوع من المواضيع طلبت منى حاجة وانا مشفتهاش ومخدتش بالى منها ؟ طبعا محصلش انا تليفونى مفتوح وبرد على الناس كلها وبعدين انت وجهتلى كلام وانا مردتش علية احب اعرف فين كلامك دة انا مشفتوش وبعدين ممكن توضحلى الجملة دى معناها اية (ولما الاستاذ عمر شكر ف عضو حضرتك زعلت احسن ان الاستاذ عمر يتجاهل احد)
اية دخل عمر فى كلامك؟
وضحلى لانى بجد مش فاهم حاجة
وياريت توضحلى مين ال طلب منى حاجة وانا مردتش علية ياريت تبعتلى الرابط بتاع الطلب
انا فى انتظارك

عدل سابقا من قبل عبدالسلام عزت في الأحد يوليو 20, 2014 7:30 am عدل 1 مرات
عبدالسلام عزت
بلال كتب:
ممكن بعد أذنك طبعا يا أستاذ أمير
أعرف ايه الموضوع بالظبط

انا نفسى مش فاهم حاجة
عبدالسلام عزت
بس لو اتضحلى انك وجهتلى كلام فى موضوع لزميل من الزملاء وانا مشفتوش او موضوع قديم من مواضيعى وانا مشفتوش يبقى ساعتها وجب تقديم اعتذار لى لانك اتهمتنى تهمة كبيرة وانا معنديش علم بيها حتى لو كانت فى موضوع جديد وانا لم اخد بالى منها كان لابدد ان تعيد الطلب لى او تراسلنى او عتعمل موضوع منفصل وتوجة السؤال لى مباشرة ولما ابقى مردش يبقى ليك حق
لكن تعمل موضوع وتتهمنى فى حاجة انا معرفش عنها حاجة او مخدتش بالى منها
يبقلى عيب قوى ووجب الاعتذار
shehata2020
أستاذ عبد السلام لاتشوبه شائبة
ولم يبخل على احد قط بأى شئ منذ انضمامى للمنتدى
وهو زهرة المنتدى
بلا مجاملة
عبدالسلام عزت
shehata2020 كتب:
أستاذ عبد السلام لاتشوبه شائبة
ولم يبخل على احد قط بأى شئ منذ انضمامى للمنتدى
وهو زهرة المنتدى
بلا مجاملة

اشكرك جدا اخى الكريم دكتور شحاتة
بس فعلا والله انا معرفش فعلا هو بيتكلم عن اية ولا اية الموضوع
مش عارف فية اية فعلا
doaa kamal
هو ممكن يكون قصده على الموضوع ده
http://www.rabbitsforall.com/t16114-topic
احمد صابر
ا/ عبد السلام من الاشخاص المحترمة انا دايما بزعجة باسالتى الكتير وهو بيرد عليا على طول عمرة ماقصر معايا
عبدالسلام عزت
doaa kamal كتب:

حتى لو دة قصدة دة من يوم 11-7 وكان موجهلى كلام الساعة 2 مساء يعنى ساعة السحور هو انا فاضى قاعد على المنتدى 24 ساعة مشفتش كلامة وخدتش بالى منة يقوم ييجى بعد 10 ايام يعملى موضوع فى الشكاوى ويقول الكلام دة
كان يكلمنى تانى ولا يعمل زى الناس كلها ما بتعمل يبعتلى على الخاص او يكلمنى فون واما ابقى مردش يبقى يتكلم انما اية دة

لو كان قصدة على كدة فعلا يبقى وجب علية الاعتذار
انتهى الامر ويرفع الامر الى ادارة المنتدى ل اتخاذ الازم
عبدالسلام عزت
احمد صابر كتب:
ا/ عبد السلام من الاشخاص المحترمة انا دايما بزعجة باسالتى الكتير وهو بيرد عليا على طول عمرة ماقصر معايا

اشكرك استااذ اجمد صابر انا بعمل الواجب ال عليا تجاة الجميع
لكن فعلا انا مشفتش كلامة ومخدتش بالى منة وبعدين دة كاتبة 2 مساء يعنى ساعة وبيروح ما بتشفوش فى الجديد لما بتدحل تانى على المنتدى واكيد انا يومها مدخلتش تانى الا تانى يوم العصر مشفتش سوالة خالص
shehata2020
doaa kamal كتب:

عرفت ازاى ؟!
محمد طويله
أ/أمير
برجاء توضيح سبب اتهام للزميل بما كتبت فى موضوعك
حتى لا يتم توقيع لائحه المنتدى عليك

الإداره
محمدالشبراوى
منتظرين توضيح الاستاذ امير
لان الاستاذ عبد السلام من الناس المحترمين وانا اعلم انة لم يبخل على اى شخص باى شىء
بلال
فى انتظار توضيح الأستاذ أمير
ﻷن لا يليق اتهام عضو بدون سبب واضح ومقنع
الأستاذ عبد السلام من الناس المحترمه
وهو عامود من عواميد المنتدى الأساسيه
doaa kamal
الاستاذ امير ممكن ميكونش متعود على المنتديات و فاكر لما يكتبلك سؤال انك هتشوفه او ممكن يكون بعتلك رسالة و يكون صندوق الرسايل عندك مليان
حصل خير
عبدالسلام عزت
حتى لو كان كدة يادكتورة يقوم يتهمنى التهمة دة ما اظنش
وبعدين صندوق رسايلى فاضى مش مليان
وبعدين هو فين من امس مبيردش لية
امير عيد
السلام عليكم اول حاجه استاذ عبد السلام عيب لما تقول يابنى انا قوللك استاذ وفعلا هو الموضوع دا وانا كان فى حاجه فى نفسى وقالتها وتانى حاجه انا مبردش علشان انا كنت بايت فى الشغل ولوكنت سئلتك على حاجه ف بعدين انا نعتربكم كلكم اخواتى ويبقى فى زى منا بقوللك استاذ وانا مش بقول لك انى تقولى استاذ بس اندهلى باسمى وانا مش صغير
امير عيد
هو دا http://www.rabbitsforall.com/t16114-topic
عبدالسلام عزت
يعنى انت زعلان انى بقولك يابنى ودى مش شتيمة ولا عيب ولا حاجة ومنش زعلان من ال عملتة انك تبعتلى كلام او طلب منك ال انت طلبتة عشان تتواصل معايا الساعة 2 بليل ولم اراة ولم اشوفة ومتكلمنيش تانى بعدها قولى اية الغلط فى دى ال انا عملتة عشان تقولى عيب ومش عيب وجاى بعد كدة تعملى موضوع تقولى عيب ومش عيب
اية ال انا استفدتة اما كل واحد فى المنتدى يكلمنى يقولى اية المشكلة ال انت عاملها دى
يعنى كدة مش عيب ال حصل ان الناس كلها فاكرة فى المنتدى انى غلط فيك غلطة لاتغتفر عشان كدة عاملى موضوع فى قسم الشكاوى تشتكينى بية
على العموم انا مش هاتكلم ويرفع الامر الى مسئول قسم الاعضاء والمشرفين
امير عيد
وعلى العموم الاداره العليا على راسى وانتا كمان على راسى ومش انى خايف انى اخرج من المنتدى بس الناس هنا كلها محترمه وانا غلطان للك يرديك انى اخرج من المنتدى اوك
امير عيد
لو يرديك قول استاذ عبد السلام منتا بقيت من الاداره العليا
امير عيد
السلام عليكمl doaa kamaممكن استفسار من حضرتك ممك انى استعمل الفلومكس الحقن للبرد مع الارانب لو ممكن ممكن يتحل على قدايه مياه وشكرا
محمد طويله
أ/امير
أنا قرأت الموضوع اللى انت أرسلت الرابط
1/ حضرتك وجهت سؤالك فى وسط الموضوع وشئ طبيعى ان أ/عبد السلام أو غيره
انه لا ينتبه لوجود السؤال ده غير انك بتسأل عن حاجه تشتريها يعنى كان يبقى الأفضل انك تسأله على الخاص
2/ هل تعتقد ان الأمر يستحق ان تعمل له موضوع منفرد تخاطب فيه ا/ عبد السلام بلهجه أنه من اهل العيب
وأنه لا يحمل التقدير للناس وأنه يتجاهل الآخرين متعمدا ؟
3/ كلمه (ياابنى) اللى مضايقاك هى كلمه عاديه جدا وفى سياق الحديث وليست كلمه خارجه
وأعتقد انها كلم همقبوله فى ظل فارق السن بينك بين الزميل
4/ لك رساله على الخاص
5/ رغم الموضوع الغير لائق اللى انت عملته
أ/ عبد السلام سألنى على رقم تليفونك علشان يشوفك زعلان من ايه
5/واخيرا أ/عبد السلام يستحق أن تعتذر له عما بدر منك تجاهه
محمد-حسن
امير عيد كتب:
السلام عليكمl doaa kamaممكن استفسار من حضرتك ممك انى استعمل الفلومكس الحقن للبرد مع الارانب لو ممكن ممكن يتحل على قدايه مياه وشكرا

أستاذ أمير..
كتابة الأسئلة المنفصلة عن الموضوع في مواضيع مستقلة يزيد من فرصة قراءة الأسئلة و بالتالي زيادة فرصتك في الحصول على الأجوبة، و يعمل على تنظيم محتوى المنتدى..
و آملون حسن تعاونكم .‏
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى