منتدى الأرانب للجميع
اعمل ايه؟ 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اعمل ايه؟ Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
اعمل ايه؟ 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

اعمل ايه؟ Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

اعمل ايه؟

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

30112011
اعمل ايه؟

بسم الله
عندي ام تتبول في مكان الولاده انا بغير الفرشه كل يوم تقريبا ياتري فيه حاجه تاني ممكن اعملها ولا لا؟

1003

تعاليق

Heavy equipment
عندي نفس المشكله
شيتوس
والحل؟
أبــو أدهــم
استمر فى تغيير الفرشة وتنشيف الولدة
محمد طويله
شوفى الموضوع ده
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
أكيد هايفيدك
Heavy equipment
استخدمي صندوق ولاده يكون مفتوح من تحت يعني ميكنش حته واحده
انا عندي الارضيه متحركه ف البول بيجري علي بره علي طول
oso
دي مشكلة وحلها زي ما قال اخ قبل كدة تقطعو قطع كرتون قد العقلة وتتحط في بيت الولدة مع تجهيزات العش تمتص البول جيدا
بليغ حمدى
بسم الله
ممكن يتم تجربة نقل الام فى عين اخرى محتلفة فى الاتجاه يعنى الارنبة معتادة مثلا تتبول فى الجنوب والجنوب تصادف انه به بيت ولادة فلو تم النقل بحيث بيت الولادة قد يكون فى الشمال ويا ريت يتم الافادة بالنتائج
شيتوس
بسم الله
شكرا لكل اللي اهتموابالموضوع وردواعليا وان شاء الله هجربها من بكره واقولكم النتائج
1003
dr hussam h
في ارضيات بيت ولد بلاستيك مخرم زي المربعات بتتباع دي عمليه جدا ممكن تشتريها و تضعي قطن في بيت الولد ح تمنع الحكايه دي انشاء الله
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى