منتدى الأرانب للجميع
مبروك لمرسى  - صفحة 2 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

مبروك لمرسى  - صفحة 2 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
مبروك لمرسى  - صفحة 2 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

مبروك لمرسى  - صفحة 2 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

مبروك لمرسى

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

26062012
مبروك لمرسى

بسم الله
احساس رائع بأن تكون النتيجة مخالفة للتوقعات وان يتم اسقاط مرشح العسكر وهى البداية لانتصار الثورة باذن الله
الامال كثيرة وان شاء الله محمد مرسى يكون على قدر تلك الامال
قريبا سيحاكم كل من خان البلد ونهبها او قتل شعبها

تعاليق

احمدعثماان
وكلمه لاى حد بيقول الدين ميدخلشى فى السياسه لو فهمت معناها لن تقولها ابدا ابدا حاول تفهم معناها والله انى استحى ان اذكر معناها
بلال
احمدعثماان كتب:
وكلمه لاى حد بيقول الدين ميدخلشى فى السياسه  لو فهمت معناها لن تقولها ابدا ابدا حاول تفهم معناها  والله انى استحى ان اذكر معناها

لآ حضرتك ممكن تقولنا معناها عشان لو غلط مش نكررها تانى
وعموما حضرتك بتقول على مين تحديدا انهم ورثه الرسول
على ما أظن ان كل المسلمين ورثه الرسول
وليس الاخوان المسلمين فقط
حضرتك راجع كلامك كويس وشوف مين الغلطان
ويارب الغمه اللى على عيونا كلنا تتشال فى أقرب وقت
أبو شبل
ياجماعه الخير
الاخوان المسلمين مسكوا حكم البلد لتطبيق الشريعه الاسلاميه وتحسين اوضاع البلد وانا من وجهة نظرى المتواضعه لاشايف شريعه اسلاميه اطبقت ولا شايف اوضاع البلد اتحسنت بالعكس هما وصلونا لانهم الاسلاميين على حد قولهم واحنا طبعا اعداء الاسلام ( طيب انا معارض لمرسى بس والله بصلى وبعمل كل فروض دينى ازاى اكون معادى للاسلام ) وخلاف ذلك اوضاع البلد فى تدهور كامل فى كل مجالتها واذكركم بحديث بسيط عن النبى عليه الصلاة والسلام (( من كان فى قبله ذره من لا اله الا الله فهو فى الجنه )) بأى حق هما يكفرونا ويدخلونا النار
مع احترامى للجميع وعلى رأسهم الاخوان المسلمين انا مسلم ونازل بكره ميدان المحافظه فى المنصورة لاسقاط رئيس جمهورية مصر العربية وليس رئيس دولة الاسلام
عبدالسلام عزت
اتفق مع اخى ابوشبل
وادعو الاخوة الى الاستماع الى المشايخ المعتدلين المحترمين ال كلامهم لوجة الله وليس الى شيوخ السلطان
محمد طويله
وأنا أيضا اتفق تماما مع ابو شبل
بليغ حمدى
بسم الله
صاحب الموضوع بيقول ان دار الافتاء افتت بشرعية مظاهرات 30-6 طالما التزمت بالسلمية
منين هناخد الفتاوى غير من دار الافتاء ؟؟
اكيد مش من مشايخ السلطان اتباع مرسى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى