منتدى الأرانب للجميع
4 تركيبات اعلاف ممتازة  - صفحة 2 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

4 تركيبات اعلاف ممتازة  - صفحة 2 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
4 تركيبات اعلاف ممتازة  - صفحة 2 343215

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتديات الأرانب للجميع .
المرجو منك أن تقوم بتسجـيل الدخول لتقوم بالمشاركة معنا. إن لم يكن لـديك حساب بعـد ، نتشرف بدعوتك لإنشائه بالتسجيل لديـنا . سنكون سعـداء جدا بانضمامك الي اسرة المنتدى . مع تحيات الإدارة

4 تركيبات اعلاف ممتازة  - صفحة 2 Rabbit10

منتدى الأرانب للجميع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأرانب للجميع دخول

أول منتدى عربى رائد في مجال تربية الأرانب ومستلزماتها ... يضم صفوة خبراء المجال ويعتبر الوجهة الأولى لمربي الأرانب فى العالم العربي ، حيث يساعد أصحاب الأرانب والحيوانات بأمورتربيتها ورعايتها وكيفية التعامل معها ، تجد به أيضا كل ما يهمك عن الزراعة وتربية

4 تركيبات اعلاف ممتازة

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد

19112011
4 تركيبات اعلاف ممتازة

دي تركيبات جديدة تم تصنيعها واعطت نتايج جيدة جدا

تعاليق

أبو شبل
طيب ياجماعه انا بشترى علف من مزرعه كبيره وبيقول ان العلف دا يصلح لامهات ومرضعات وتسمين وهو نفسه بيشتغل بيه
كده تمام ولا بيشتغلنى
ولو كلامه مش مظبوط حد يفيدنى انى الاقى نوع علف كويس بالمنصوره زى اكسترا او المؤسسة الاسلاميه ؟
مهندس ابراهيم يوسف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يادكتور حسام لا يليق ان تظهر بهذا الثوب البخيل بعلمه على الناس فلقد فتح الله عليك من علمه كى تعلمه للناس فكما قال رسول اله صلى الله عليه وسلم (خيركم من تعلم العالم وعلمه) صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم, ثم ان إذا كان توصل كلن منا الى نتائج علميه مفيده وثريه ثم توفاه الله من غير ان ينفع بها الناس فما هو النفع من هذا العلم الذى توصل اليه هذا الشخص وإنما فائدة العالم ان تعلمه لغيرك وان تنشره نشرا فى عقول الناس كما ينشر الفلاح بذوره فى ارضه حتى ينتفع بها الناس وتنتفع بثمارتها انت حين يغلق عليك باب قبرك, ولا تجعل الشيطان يسول لك انك إذا اعطيت نتائج خبراتك وابحاثك للناس انهم سوف يحاربونك فى رزقك لا والله ان الله هو الرزاق وهو من رزقك من علمه ولم يبخل عليك منه وانما انت من بخلت علينا من علم الله .
ارجو ان تتقبل منى هذا الكلام بصدر رحب ولكنى صعب على نفسى عندما رأيت شخص ذو علم مثل سيادتك يضع نفسه فى هذا الثوب الغير لائق بمكانته.
وشكر لك وعسى الله ان ينفعنى بخير ما نفعك به
Ma7moud Med7at
دكتور حسام انا المنصورة

ممكن حضرتك تقولي بتكون موجود امتا في المنصورة عشان العلف ؟

واوصل لحضرتك ازاي ؟
aly.shaaieshaa
قال صلى الله عليه وسلم عن رب العزة: قال الله عز وجل

((انى والانس والجن لفى نبا عظيم--اخلق ويعبد غيرى--ارزق ويشكر سواى
خيرى الى العباد نازل وشرهم الى صاعد--اتحبب اليهم بالنعم وانا الغنى عنهم-- ويتبغضون الى بالمعاصى وهم احوج شئ الى.

اهل ذكرى اهل مجالستى فمن اراد ان يجالسنى فليذكرنى--اهل طاعتى اهل محبتى
واهل معصيتى لااقنطهم من رحمتى فان تابوا الى فانا حبيبهم وان لم يتوبوا الى فانا طبيبهم.
ان اقبل الى واحد منهم تلقيته من بعيد-- وان اعرض عنى واحد منهم عاصيا ناديته من قريب قائلا:الى اين تذهب الك رب غيرى؟؟؟!!!!!!

الحسنة عندى بعشر امثالها وازيد-- والسيئة عندى بمثلها وقد اعفو
وعزتى وجلالى لان استغفرونى غفرتها لهم))
بلال
ياحماعه محصلش حاجه لكل ده
كلنا عارفين ان كل واحد عنده تركيبه علف بيعملها لنفسه
وزى ما قرأت فى موضوع على المنتدى من فتره
ان التركيبات اسرار حريه وكلنا عارفين كده كويس اوى
ف مالهوش لزوم كل الكلام ده
كل مرتاح على العلف بتاعه خلاص يمشى بيه على طول
واللى مش مرتاح يروح لشخص زى الدكتور حسام ويقوله اعملى علف معاك والراجل مش هيتأخر
سؤال
( مين من المربيين الصغار اللى زى حلاتى هياخد التركيبه وينفذها او يعملها ؟ مييييييييييييييين لو فى اجابه ردو عليا )
وبعدين ما كان فى تركيبات كتيييييير جدا اتنشرت على المنتدى ( كان فى حد عمل بيها )( ومش هقول الكل هقول معظمنا وكتيييير مننا كنا بنتفرج عليها بس مش بنفذها )
فأرجو اللى عاوز معلومه بعد كده يكون هو فعلا عاوز ينفذها مش عاوزها عشان يتفرج عليها وخلاص
(((أنا أسف على الاطاله واعذرونى لو كنت أخطأت لكن انا عارف ان كل من على المنتدى ناس محترمه جدا وبتقدر الشخص وانا ليا الشرف انى اكون موجود وسطكم بجد )))
( احترامى للجميع وبالتوفيق ان شاء الله للجميع )
جمال اليمانى
انا اتفق مع دحسام و ا.محمد الجزار بالنسبه لهذه التركيبات
وبالنسبه للمساعده فى التركيبات انا مستعد لمساعده اى عضو من الاخوه الكرام
فى اى شىء يخص الاعلاف سواء تركيبات او اسعار
بلال
تمام
لو ينفع ان حضرتك تعرضلنا تركيبه علف تسمين كويسه
أكون شاكر أفضالك جدا جدا ولو مينفعش (مفيش اى مشاكل)
alyas
حسام انا من المغرب ممككن تقول لي هذه التركيبة او هي اسرار المهنة ؟

و شكرا يا دكتور
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى